بازرگانی درنیکا صنعت حور
بازرگانی درنیکا صنعت حور

صادرات کالا

صادرات کالاهای خود از تمامی گمرکات زمینی، دریایی و هوایی را به بازرگانی درنیکا صنعت حور بسپارید …

صادرات کالا، بازرگانی درنیکا صنعت

صادرات کالا، با بازرگانی درنیکا صنعت حور

صادرات کالا بازرگانی درنیکا صنعت هور

صادرات کالا، خروج کالا از کشور به دو صورت انجام می شود. مورد اول صادرات قطعی می باشد و مورد دوم به شکل موقت یا خروج موقت نام دارد.در صادرات قطعی ارسال کالا یا محصول مورد نظر به خارج از کشور برای فروش و یا مصرف در کشورهای خارجی انجام می گیرد که با عنوان صادرات قطعی شناخته می شود. این نوع صادرات از پرداخت حقوق گمرک مالیات و سود بازرگانی عوارض معاف بوده اما هزینه های گمرکی را شامل می شود که این هزینه ها عبارتند از: هزینه های تخلیه، هزینه‌های بارگیری، هزینه های انبارداری، هزینه های آزمایش و تعرفه بندی، هزینه های بدرقه کالا و دیگر خدمات که مقدار و شرایط آن توسط هیئت وزیران تعیین می شود.اما صادرات موقت مرتبط به کالاهایی است که به منظور تعمیر، تکمیل و یا حضور در نمایشگاه خارجی به کشور مورد نظر ارسال می شود و بعد از مدت زمان معین برگردانده می شود.

 

همانطور که مراحل واردات کالا را بررسی کردیم، در این مقاله مراحل صادرات کالا را با یکدیگر بررسی میکنیم. لازم به ذکر است در تمامی مراحل پروسه صادرات کالا نیز شرکت بازرگانی درنیکا صنعت حور در کنا شما تاجران عزیز می باشد :

آموزش صادرات کالا با درنیکا صنعت

حال با ما همراه شوید تا با یکدیگر تک تک مراحل صادرات یک کالا به کشور را مورد بررسی قرار دهیم :

1- دریافت کارت بازرگانی

در مرحله اول برای صادرات یک کالا شما نیازمند به کارت بازرگانی می باشید. شما می توانید با مطالعه مقاله های بازرگانی درنیکا صنعت حور از نحوه و مراحل دریافت کارت بازرگانی مطلع شوید.

2- افتتاح حساب بانکی

در این مرحله باید یک حساب بانکی در کشور مربوطه برای خود باز کرده که این کار برای صادر کننده یکی از ضروریات به شمار می‌آید.

3- بازاریابی کالا

همانگونه که اطلاع دارید بازاریابی به معنای شناخت بازار خارجی و پیدا کردن مشتری بالقوه می باشد. یکی از روش های این کار حضور در نمایشگاه های بین المللی است.

4- صدور پیش فاکتور

صادرکننده در این مرحله باید اقدام به صدور پیش فاکتور نماید. در پیش فاکتور تمامی اطلاعات کالا قابل مشاهده است و این کار به منظور آشنایی مشتری با نوع کالا و خدمات فروشنده انجام می گیرد.

5- بسته بندی و آماده سازی کالا

در این مرحله نوبت به آن می رسد که کالای مورد نظر برای صادرات مطابق با استانداردهایی که در کشور مقصد وجود دارد بسته بندی شود. و به اشکال متفاوت بسته به نوع صادرات به صورت هوایی زمینی و دریایی ارسال شود.

6- تعیین بهای گمرکی

که در این مرحله باید تمامی هزینه هایی که به کالای صادر شده تعلق می گیرد محاسبه و پرداخت شود.

7- دریافت مجوز صادرات کالا

این مجوزها را باید از نهادهای مسئول دریافت کرد. نهادهایی مانند وزارت صمت، وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی و غیره. در مراحل دریافت مجوز شرکت بازرگانی درنیکا صنعت حور در کنار شما تاجران عزیز می باشد.

8- اظهار کالای صادراتی به گمرک

که در این مرحله باید صادرکننده کالای مورد نظر خود را به گمرک حمل کند و در آن جا اظهارنامه صادراتی را از سازمان دریافت کند.

9- بیمه کردن کالا

بیمه کردن کالا های صادرات که این کار نیز مطابق با ضوابط بین المللی انجام می‌شود.

10- دریافت گواهی بازرسی

در این مرحله بین خریدار و فروشنده قرارداد امضا می‌شود و گواهی بازرسی مورد نیاز دریافت می شود.

11- صدور فاکتور فروش

در این مرحله صدور فاکتور فروش انجام می‌شود که باید توسط صادر کننده صورت پذیرد و سپس به تایید اتاق بازرگانی برسد. و در مرحله نهایی باید نسبت به صدور کالا اقدام کرد. در این مرحله است که شرکت حمل و نقل باید جواز خروج از گمرک را از شرکت صادر کننده دریافت کند و آن را به مقصد مورد نظر حمل کند.

شرکت بازرگانی درنیکا صنعت حور
در تمامی مراحل صادرات کالا در کنار شماست...

بازرگانی درنیکا صنعت حور با تجربه سالیانه در تجارت بین‌المللی اعم از واردات و صادرات به سراسر دنیا و انجام تمامی مراحل ترخیص می‌تواند پروسه صادرات کالا را از طرف شما و به شکلی کاملاً قانونی و مطمئن به انجام رساند. کسب سود و متضرر نشدن در روند صادرات کالا برای بازرگانی درنیکا صنعت اولویت دارد و با استفاده از تیم باتجربه و آشنا به پروسه صادرات کالا، رضایت مشتریان خود را به دست می آورد.

واردات کالا با بازرگانی درنیکا صنعت